zomerrrrrrrrRRRRRRR - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Ellen Bode - WaarBenJij.nu zomerrrrrrrrRRRRRRR - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Ellen Bode - WaarBenJij.nu

zomerrrrrrrrRRRRRRR

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ellen

11 Augustus 2008 | Brazilië, Rio de Janeiro

lieverds
zalig toch als je opstaat en de zon komt de kamer binnen. ook al waren we eigenlijk al vroeger wakker doordat een mormel van een vrouwmens in onze kamer haar gsm kweenie oe luid had gezet, maar dat kon mijn humeur niet verpesten.
na een stevig braziliaans ontbijt (cake, cake en nog eens cake of tewel hotdog wat voor mij uiteraard al wegvalt) was het eindelijk het moment om mijn kortste shortje aan te trekken en de drukte van rio op te zoeken. hop op de metro richting het tramstation om de meest historische wijk van rio de bezoeken. factor 20 had ons belgische velletje wel nodig want de zon deed echt haar best. we hadden efjes pech dat de volgende tram pas binnen een uur was, maar ondertussen aten we bettina haar volledig overpaide nectarinen (ze wou uiteraard die geimporteerde kopen eheh) en we genoten en genoten. Boven op de heuvel aangekomen in de buurt `santa teresa` was het uitzicht op de baai zalig. dankzij de trotter (hiervoor dank ik barbara roelens hihih) belandden we in een zalig visrestaurantje waar we overladen werden met zalige (hoe kan het ook ) scampibroodjes. wiiiiiiii de max.
het was echt een geslaagde dag. vanavond blijven we nog eens in ons hotel daar het niet echt veilig is om savonds in rio rond te stsjooln, maar hier is het echt gezellig en af en toe zien we een stukje van de olympische spelen, drinken we een huisgemaakte caipirinha of spelen we een potje tafelvoetbal of pingpong. (ik win natuurlijk altijd van bettina hehe)
vakantie ruled!
morgen waarschijnlijk naar copacabana met dit zalige weer. zin in verse kokosnootmelk! juplaaaaa
xxxxx
tot gauw

• 12 Augustus 2008 - 17:06

Moeke:

ola
    eindelijk de zon, moet zalig zijn ! profiteren is de boodschap, want hier is het gene vette !
    vergeet niet een foto te nemen op het copacabana beach hé
    dikke zoen
    moeke

• 12 Augustus 2008 - 19:15

Els:

Het klinkt echt zo heerlijk daar!
    Geniet er maar van in mijn plaats ook :)